De roeping van de Krijger

Voel je de roep om te leven als Krijger?

Jij wordt geroepen:

• voor jouw persoonlijke uitdagingen
  • om jouw plek op de wereld in te nemen
  • jouw missie te ontdekken
  • anderen te helpen om samen het hoogst haalbare te bereiken

Wij worden allen geroepen
voor onze collectieve uitdagingen

• samen het bewustzijn/het geluk in de wereld te verhogen
  • samen hemel op aarde te creëren
  • energie uit te wisselen zodat er voor iedereen een gezonde balans blijft bestaan tussen inzet en waardering. Dit kan door middel van geld of door middel van wederdiensten of combinaties daarvan gebeuren.

Waarom zou je de Krijgersvakschool gaan volgen?

• Het vraagt ongelofelijke veel moed en discipline om het pad van de Krijger te volgen. Als je de Krijgersvakschool volgt, sta je er niet alleen voor. Je docenten en je medestudenten moedigen je aan en ondersteunen je bij het volbrengen van je eigen queeste.
  • Het Pad van de Krijger vraagt ook wijsheid en kennis. Kennis die niet aangeboden wordt in gewone scholen. De Krijgersvakschool biedt je deze kennis en laat je meteen zien hoe je deze kennis toepast (lekker praktisch).
  • Het leven veroorzaakt regelmatig veranderingen en de noodzaak tot transformatie. We kunnen daar niet zelf voor kiezen. We kunnen wel kiezen om hier op een bewuste manier mee om te gaan. De Krijgersvakschool helpt je om je om jouw eigen kracht te versterken en jezelf niet verliezen in zo’n situatie.
  • Het is verleidelijk om te zoeken naar een redder buiten jezelf. Maar al deze uitdagingen zijn initiaties speciaal voor jou: jij bent degene op wie je wacht.
  • De Krijgersvakschool biedt je technieken, inzichten en ontwikkelingsmogelijkheden om stevig in je schoenen te blijven staan terwijl je dansend de draak van onverschilligheid doodt om ruimte te maken voor creatie en levenskracht.