Trainers

Maak kennis met de trainers en plannensmeders van de Krijgersvakschool

De Krijgersvakschool is bedacht en ontwikkeld door drie mensen die al jaren als Krijger leven en anderen daarin ondersteunen. Zij besloten hun ervaring, kennis en vaardigheden te bundelen om met een praktijkgerichte vakschool iedereen die dat wil in het Krijgerschap te versterken.

Rene OnstenkRené Onstenk bekrachtigt zijn Krijgerschap met kennis en ervaring rond gezonde voeding van lichaam en mind. Hij is coach, magiër, alchemist, geestelijk raadsheer geeft trainingen aan management en bestuur van bedrijven en instellingen en is vader van drie leerlingkrijgers.

Annemieke EsschotenAnnemieke van Esschoten ontwikkelt haar Toernooitechnieken als manager & adviseur bij een groot bedrijf. Zij organiseert groei- en ontwikkelmogelijkheden voor teams en individu en maakt zo verandering mogelijk. Zij is moeder van een leerlingkrijger.

YoekeNagelYoeke Nagel stimuleert haar Krijgskunst met de pen, die machtiger is dan het zwaard. Zij traint en begeleidt andere Krijgers bij hun toernooien door het versterken van de kracht van hun woord. Daar houdt ze ze aan. Yoeke is moeder van twee volwassen leerlingkrijgers.

Naast deze vaste trainers galopperen regelmatig gasttrainers de Krijgersvakschool in om specifieke krijgskunsten te onderrichten, zoals Spreken in het Openbaar, Presentatie, Natuurlijke Gezondheid en meer.