FAQ 2: Ik leef al als Krijger

turksatrhodes“Mooi initiatief, die Krijgersvakschool. Maar is dat wel iets voor mij? Ik leef immers al als een Krijger. Ik ga uitdagingen aan en blijf oprecht.”

Ja. Ook voor wie nu al als Krijger leeft is de Krijgersvakschool een fijne plek. Omdat je nooit klaar bent met leren. Van elkaar. Over jezelf en hoe je je leven als Krijger nog meer vorm kunt geven. Hoe je het volhoudt in moeilijke tijden. En de Krijgersvakschool is er niet alleen om te leren van anderen, het is ook een plek waar je je mede-Krijgers kunt ondersteunen met jouw ervaringen, jouw inzichten.

Wie leeft als Krijger weet dat je niet alleen leeft. Dat je elkaar helpt om te krijgen en te geven, om in zachtheid en met een warm hart je toernooien te voeren. Zo word je nog behendiger, speelser, rijker, en meer verbonden met anderen.

Ja. Ik wil mijn medeKrijgers ontmoeten en kom naar de Open Poortdag