FAQ 1: Moet je verkleed komen?

verkleden“Ik kom heel graag naar de Open Poort dag om te zien of het iets voor me is. Maar eh… Moet je dan ook verkleed komen?”

Nee. Dat hoeft niet. Integendeel. De Krijgersvakschool is een plek waar je je helemaal jezelf kunt zijn. Op je mooist, je openst en op je sterkst. Je doet je er niet anders voor dan hoe je bent.
Je krijgt er juist de ondersteuning van je medeKrijgers om steeds meer te worden wie je werkelijk bent.

Als het je daarbij helpt om je te verkleden, moet je dat trouwens vooral doen. Alles kan immers een aanleiding zijn om de Krijger in jezelf aan te spreken. Voel je je beter met Krijgerskleding aan, kom dan vooral in vol ornaat. Al is het met een jagershoedje op. Of in je cocktailjurk. Maar vooral: kom zoals je bent.

Ja. Ik kom zoals ik ben naar de Open Poort dag van de Krijgersvakschool