FAQ 3: Kan ik docent worden?

krijgersvakschooltraining“De Krijgersvakschool sluit goed aan bij wat ik aan ervaring en kennis heb opgedaan in het leven. Kan ik me aansluiten als trainer?”

Jazeker! Want elke Krijger aan de Krijgersvakschool is tegelijkertijd trainer en docent van zijn of haar medeKrijgers. We hebben allemaal ons eigen pad en worden daar steeds wijzer en mooier van. De Krijgersvakschool is een plek waar die kennis en ervaring wordt gedeeld met anderen.

De hoofdtrainers faciliteren deze uitwisseling vakkundig en inspirerend in een uitgekiend jaarprogramma. In het trainingsprogramma zijn overigens ook uren ingeruimd voor bijzondere gastdocenten die uitblinken in een bijzondere techniek. Ook daardoor weet je zeker dat je bij de Krijgersvakschool precies de vaardigheden kunt vinden die je nodig hebt om energiek en gemotiveerd te blijven om te leven als Krijger.

Ja! Ik kom naar de Open Poort dag van de Krijgersvakschool
omdat ik bereid ben mijn kennis te delen met anderen